Od 7 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – wstrzymana jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie – informuje Marlena Nowicka, rzeczniczka prasowa ZUS w Wielkopolsce.
Najbliższa placówka ZUS dostępna dla klientów, znajduje się w Inspektoracie w Kępnie, przy ul. Solidarności 8.
Pozostałe placówki podlegające pod oddział w Ostrowie Wielkopolskim, w których dostępna jest obsługa klientów to:
· Inspektorat w Jarocinie
· Inspektorat w Kaliszu
· Inspektorat w Kościanie
· Inspektorat w Lesznie
· Inspektorat w Rawiczu
· Inspektorat w Wolsztynie
· Biuro Terenowe w Gostyniu
· Biuro Terenowe w Krotoszynie
· Biuro Terenowe w Pleszewie
W tych jednostkach do dyspozycji pozostają także skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyty, czyli wideo-rozmowy z pracownikiem Zakładu. ZUS jest dostępny również przez Internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji klientów jest też ogólnopolska infolinia, pod numerem telefonu 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.), w godzinach 7:00 –18:00.
fot. freepik.com
Najnowsze komentarze