Muszkieterowie stale rozwijają oraz udoskonalają ofertę udogodnień dla klientów sieci Bricomarché. Jednym z rozwiązań są specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty. W ostatnich tygodniach Bricomaty zostały uruchomione w 14 kolejnych lokalizacjach, w tym przy sklepie w Ostrzeszowie. To innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy blisko 40 sklepach sieci. Co szczególnie istotne umożliwia ono bezpieczny i bezkontaktowy odbiór towarów.
Grupa Muszkieterów rozwija usługi z zakresu e-commerce, w efekcie czego od niemal roku klienci wszystkich sklepów Bricomarché mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem Bricomatów. Są to boksy, które znajdują się przed supermarketem sieci Bricomarché w specjalnie oznaczonej strefie. Muszkieterowie uruchomili takie rozwiązanie w 14 kolejnych lokalizacjach – w tym przy sklepie w Ostrzeszowie. Łącznie boksy działają przy 38 supermarketach Bricomarché.
– Obserwujemy trendy rynkowe i zmiany w zwyczajach konsumentów zarówno w szerokiej perspektywie, jak i lokalnej. Wprowadzane udogodnienia mają na celu ułatwienie zakupów naszym klientom, dlatego ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Analizujemy koszyki zakupowe oraz inne decyzje konsumenckie i na ich podstawie udoskonalamy nasze rozwiązania. Ostatnio zmodyfikowaliśmy liczbę oraz budowę Bricomatów. Obecnie urządzenie składa się z 8 boksów, a jego rozmiary są dostosowane do najczęstszych wyborów naszych klientów – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Niezmiennie odbiór towarów w Bricomatach jest możliwy w dogodnym dla klienta terminie, również w niedziele wolne od handlu czy poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7.
W ramach dostawy do Bricomatów sieć oferuje szeroką gamę produktów. Można w nich odebrać także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.
Super 🙂 Dobre rozwiązanie…ciekawi mnie kiedy przy Intermarche powstanie Drive, do bezkontaktowego odbioru zamówień z Inter.
Ludzie jacy wy leniwi jesteście . Masakra co ten cały cyrk z wami zrobił.