Stanowiące swoisty fundament każdej reklamy AdWords słowa kluczowe tylko na pierwszy rzut oka wydają się być tematem bajecznie prostym. W rzeczywistości od sposobu dobrania takich fraz bądź ich optymalizacji zależy efektywność marketingu. Słowa kluczowe mają bezpośrednie przełożenie na rosnącą lub malejącą sprzedaż. Dlatego właśnie nie możesz sobie pozwolić na popełnienie kilku niezwykle popularnych błędów. Podpowiadamy, jak wyszukiwać tego typu hasła oraz co zrobić z nimi w trakcie trwania kampanii Google Ads. Notuj i zacznij wykorzystywać potencjał AdWords!

Nie zgaduj – skorzystaj z pomocy Google. Zwłaszcza, że jest ona całkowicie darmowa!

Jakim potencjałem cieszy się wybrane słowo kluczowe? Czy lepszym rozwiązaniem będzie użycie jego odmiany z dodatkiem członu geolokalizacyjnego? To właśnie podstawowe pytania, na które powinien odpowiedzieć każdy przedsiębiorca, zaczynający swoją przygodę w Google Ads. Warto jednak podkreślić, że tego typu odpowiedzi nigdy nie mogą być efektem zgadywania bez poparcia rzetelnymi statystykami. Na szali jest przecież efektywność prowadzonej przez Ciebie reklamy. Błąd popełniony już na etapie analizy słów kluczowych mocno skomplikuje kwestię pozyskiwania nowych Klientów bezpośrednio z wyszukiwarki Google. A czeka tam na Ciebie ich liczne grono.

Ogłoszenia
Stolarz Lempert

Chcąc otrzymać rzetelne dane statystyczne dotyczące poszczególnych słów kluczowych, warto skorzystać z darmowego oprogramowania Planer Słów Kluczowych, które zaimplementowano w panel Google Ads. To właśnie tam szybko zweryfikujesz wolumen średniej ilości wyszukiwań dla standardowych fraz lub haseł połączonych członem geolokalizacyjnym np. Łódź. To narzędzie umożliwiające sprawne tworzenie analiz oraz pozwalające na łatwe weryfikowanie skuteczności kampanii. A to właśnie słowa kluczowe stoją za wynikami osiąganymi w Google Ads.”

Źródło: https://afterweb.pl/google-ads-adwords/lodz-agencja-sem-ppc/

Kontrola stawek CPC i wyszukiwanych haseł. Dwa kroki ku lepszej efektywności reklam

Korzystanie z Planera Słów Kluczowych w trakcie tworzenia analiz to jedna z kilku praktyk, jakie rekomendowane są przez specjalistów w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads. Do takiego grona zalicza się chociażby firma AFTERWEB, posiadająca wieloletnie doświadczenie w realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów. Ich podstawą zawsze jest skuteczność promocji, a bez prawidłowej optymalizacji słów kluczowych można zapomnieć o zdobywaniu rzeszy nowych Klientów. W agencji AFTERWEB szczególna uwaga zwracana jest na kontrolowanie stawek CPC. Nic w tym dziwnego. Każdy reklamodawca musi trzymać rękę na biznesowym pulsie. Zbyt mała stawka może powodować wypadnięcie z karuzeli marketingowej Google. Godnym polecenia zadaniem jest także weryfikacja wyszukiwanych haseł. Z poziomu panelu AdWords otrzymujesz bowiem możliwość blokowania niechcianych wyszukań. W ten sposób nie tylko zwiększysz efektywność działań, ale również zoptymalizujesz wykorzystanie budżetu, eliminując wydatki na zapytania niezwiązane z profilem prowadzonej działalności.

Ogłoszenia
Salon Fryzjerski