Od 19 grudnia klienci oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostrzeszowie mogą korzystać z nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni pod nowym adresem, przy Placu Borek 10. Przestrzeń ma charakter uniwersalny – jest w niej miejsce na obsługę klientów (w tym również w kameralnych pokojach spotkań), nowoczesne urządzenie samoobsługowe oraz bankomat z funkcją wpłatomatu.

Ogłoszenia
Wawrzyniak reklama


Oddział działa od 30 lat, a nowa lokalizacja oddalona jest o ponad 2 km od poprzedniej. Cała przestrzeń znajduje się na jednym poziomie, co stanowi duże ułatwienie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych czy rodziców z dziećmi w wózkach. Zadowolone będą także osoby przyjeżdżające autem, ponieważ przed placówką znajduje się teraz duży i wygodny parking. Mocną stroną jest także sąsiedztwo licznych punktów handlowo-usługowych, przychodni zdrowia, placówek oświatowych oraz przystanków dla osób podróżujących komunikacją miejską.

PKO Bank Polski analizuje i dostosowuje swoje usługi i ofertę do preferencji oraz potrzeb klientów. To właśnie klienci nas zmieniają – w ostatnich latach częściej wybierają kanały zdalne, głównie serwis transakcyjny i aplikację mobilną, do kontaktu z bankiem. Pamiętamy o tym również w oddziałach, które modernizujemy lub przenosimy do dogodniejszych lokalizacji. Staramy się, aby placówki w nowym formacie spełniały wszystkie potrzeby naszych klientów w jednym miejscu – z jednej strony klienci znajdą tutaj doradztwo i standardową obsługę oddziałową, a z drugiej otrzymują do swojej dyspozycji samodzielne stanowisko internetowe, w którym zlecą przelew, czy sprawdzą saldo rachunku. Oddział 1 Ostrzeszowie to przykład takiej placówki – podkreśla Krzysztof Garbacz, Dyrektor łódzkiego Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.

Na ścianach można dostrzec elementy zieleni oraz piękną fototapetę. Całości wizerunku dopełniają donice z kwiatami. Nie znajdziemy tu ulotek i plakatów – wszystko to, co wcześniej mogliśmy przeczytać na papierowych ulotkach zamieszczone jest na ogólnodostępnym ekranie. Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta i sprawdzi saldo, historię rachunku itp.

PKO Bank Polski to marka ponadczasowa. Nasi klienci, mieszkańcy powiatu ostrzeszowskiego wiedzą, że zawsze jesteśmy dla nich dostępni, służymy pomocą, przeprowadzamy przez „trudne czas”.  Jesteśmy stabilnym i pewnym partnerem z najlepszymi produktami. Nasi klienci nam ufają, doceniają zmiany zachodzące w PKO Banku Polskim i bardzo często wiążą się z nami na długie lata i całe pokolenia. Ciesz się, że od teraz możemy wykonywać naszą pracę w nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni – podkreśla Magdalena Gawrońska, dyrektor 1 Oddziału PKO Banku Polskiego w Ostrzeszowie.
Klienci do swojej dyspozycji mają 8 osobowy zespół, Oprócz podstawowych produktów jak konto czy pożyczka gotówkowa, doradcy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, a także nieruchomości. Ważnym elementem ich pracy jest również edukacja klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dostępu do banku (np. aplikacja mobilna banku IKO) czy przestrzeganie przed zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa.

Kilka pytań do Magdaleny Gawrońskiej, dyrektor 1 Oddziału PKO Banku Polskiego w Ostrzeszowie.

  • Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pani oddziale szczególnego zaopiekowania? W naszym oddziale opiekujemy się wszystkimi klientami, niezależnie od wieku i potrzeb. Każdy kto zgłosi się do placówki może liczyć na pomoc. Oddział prowadzi kompleksową obsługę. Jesteśmy dostępni zarówno dla klientów indywidualny jak i firmowych. Obsługujemy również klientów  obcojęzycznych.
  • Jaki kierunek obiera Pani na najbliższy czas w działalności swojego oddziału? Rozwój technologiczny będzie w najbliższych latach najsilniej wpływać na zmiany naszych codziennych zachowań. Wraz z pracownikami mojego oddziału chcemy przeprowadzać klientów przez te procesy i pomóc im wykorzystać nowoczesne technologie w obszarze bankowości. Ale też wspierać,  edukować i chronić przed zagrożeniami cybernetycznymi.
  • Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego? Najbardziej dumna jestem z mojego zespołu. To głównie dzięki nim liczba klientów stale rośnie i co najważniejsze, klienci z nami zostają na długo. Zespół pracowników z najwyższymi kompetencjami  to gwarancja satysfakcji naszych klientów. Jestem dumna, że potrafimy zaspokajać potrzeby  zarówno klientów preferujących tradycyjną obsługę jak i lubiących nowoczesne rozwiązania. Cieszę się, że naszymi klientami są zarówno duzi przedsiębiorcy jak i najmłodsze pokolenia.
  • Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?Wyzwania energetyczne, cyberbezpieczeństwo, ochrona klimatu i edukacja najmłodszych pokoleń, to największe wyzwania najbliższych lat. PKO Bank Polski w swojej ofercie produktowej będzie nakreślał kierunki tych zmian. Chcemy być aktywnym partnerem dla naszych klientów i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom świata zewnętrznego.-
  • Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności? PKO Bank Polski jest partnerem nie tylko w sektorze finansów. Wspieramy i pomagamy również tych którzy nigdy do naszej placówki nie trafili, ale są częścią naszej lokalnej społeczności. Wybuch wojny na Ukrainie, pandemia koronawirusa, pomoc osobą  z nieuleczalnymi chorobami – jesteśmy tam gdzie możemy się przyczynić do polepszenia czyjegoś losu.
Ogłoszenia
J3M