Jedząc pięć posiłków w regularnych odstępach czasu (co trzy godziny), możemy regulować przemianę materii, utrzymać prawidłową wagę ciała i poczuć się zdrowsi.

Niestety, nie wszyscy mają czas, aby zatroszczyć się o własne zdrowie. Szybkie tempo życia, masa obowiązków i łatwy dostęp do gotowych, przetworzonych produktów, nie sprzyjają dbałości o utrzymanie dobrego zdrowia. Warto jednak pamiętać, że jedynie właściwe skomponowane, zawierające wszystkie niezbędne składniki odżywcze, posiłki, podawane w odpowiednich proporcjach, dają nam siłę do działania i pozwalają utrzymać odpowiednią wagę.  
Jeżeli jesteś świadomy, jak ważne jest zdrowe jedzenie, ale nie masz możliwości, aby codziennie spędzać choćby kilkunastu minut w kuchni, powinieneś pomyśleć o zamówieniu profesjonalnego cateringu. Catering dietetyczny przygotuje pełnowartościowe, zbilansowane zestawy posiłków, a następnie dostarczy je do domu lub biura. Całodzienne wyżywienie obejmuje pięć posiłków: śniadanie, obiad, kolację oraz dwie przekąski.  Menu dietetyczne układane  jest przez doświadczonych dietetyków, którzy dopasowują posiłki do potrzeb klienta i troszczą się, aby dania były nie tylko zdrowe, ale także smaczne i zróżnicowane.  Posiłki komponowane są z produktów o niskiej wartości kalorycznej, bogatych w witaminy, minerały oraz składniki odżywcze mające dobroczynny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Kucharze stosują nowoczesne metody obróbki termicznej.  W ofercie firm cateringowych znajdują się programy cateringu dietetycznego dedykowane zarówno osobom, które chcą utrzymać swoją wagę, jak i klientom, którzy chcieliby stracić kilka nadprogramowych kilogramów. Dużym zainteresowaniem cieszą się także programy wegetariańskie, antycholesterolowe oraz antycukrzycowe. Dietetycy chętnie podpowiedzą, który program będzie odpowiedni dla naszych potrzeb oraz co zrobić, aby w krótkim czasie stracić na wadze. W razie potrzeby klienci mogą konsultować się z lekarzami dietetykami oraz negocjować zmiany jadłospisu.
Korzystając z usług firm cateringowych możemy przekonać się, że zdrowa dieta wcale nie musi być nudna. Jedząc niewielkie porcje posiłków w krótkich odstępach czasu nie poczujemy głodu, a jednocześnie nie będziemy ociężali. Zamiast trzech dużych posiłków obfitujących w tłuszcze i węglowodany możemy spożywać lekkie dania, które dodadzą nam energii do działania i nie wywołają uczucia senności. Co więcej nie będziemy czuli potrzeby podjadania między posiłkami; zaoszczędzimy tym samym na drobnych przekąskach i słodyczach. Koszty związane z zamówieniem cateringu okażą się zatem proporcjonalne do wydatków na gotowe produkty oraz przekąski i codzienne smakołyki.